10. Odgovornost za saobraznost. Pravo na reklamaciju
10.1 La Fantana odgovara za saobraznost proizvoda/robe koju Korisnik kupi preko Web sajta u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (član 49. do 52.).
10.2 Korisnik ima pravo da izjavi reklamaciju La Fantani radi ostvarivanja svojih prava iz čl.
52. Zakona o zaštiti potrošača (Zahtev za otklanjanje nesaobraznosti), kao i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka i to:
- Lično, na adresi sedišta La Fantane, ili u bilo kojoj poslovnoj jedinici (ogranku) La Fantane, na teritoriji Republike Srbije;
- pismeno na adresu Patrijarha Dimitrija 12g, Rakovica, Beograd;
e-mailom na office@lafantana.rs
faksom na br. 011/3052610
telefonom na br. 011/3052600
10.3Uz reklamaciju, Korisnik je dužan da La Fantani dostavi račun, ili drugi dokaz o kupovini.
10.4Ukoliko Korisnik izjavljuje La Fantani zahtev za otklanjanje nesaobraznosti proizvoda, isti je dužan da predmetni proizvod preda La Fantani, na adresi sedišta, ili u bilo kojoj poslovnoj jedinici (ogranku) La Fantane, na teritoriji Repbulike Srbije.
10.5U zahtevu za otklanjanje nesaobraznosti, Korisnik treba da se izjasni o njegovom zahtevu za rešavanje iste. Prema odredbama Zakona o zaštiti potrošača Korisnik ima pravo da bira da li će se nesaobraznost otkloniti opravkom ili zamenom. Ukoliko nije moguće otklanjanje nesaobraznosti opravkom ili zamenom, odnosno ukoliko bi to predstavljalo nesrazmerno opterećenje za La Fantanu, korisnik ima pravo da zahtevate umanjenje cene ili raskid ugovora o prodaji. U periodu od 6 meseci od kupovine Korisnik ima pravo da bira da li će se nesaobraznost otkloniti zamenom, odgovarajućim umanjenjem cene ili da izjavi da raskida ugovor. Ako se nesaobraznost pojavi u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na Korisnika, otklanjanje nesaobraznosti moguće je opravkom uz izričitu saglasnost Korisnika.
10.6U roku od 8 dana od dana prijema reklamacije La Fantana će pisanim ili elektronskm putem odgovoriti na izjavljenu reklamaciju. U slučaju da se reklamacija prihvata, ista će biti rešena u periodu od 15 dana od dana podnošenja reklamacije, odnosno u periodu od 30 dana od dana podnošenja reklamacije ukoliko je u pitanju tehnička roba.
10.7Korisnik je dužan da proizvod preuzme ili omogući njegovo dostavljanje najkasnije u roku od 30 dana od trenutka kada je dobio obaveštenje da je isti popravljen i spreman za preuzimanje - isporuku. Nakon isteka tog perioda smatraće se da se Korisnik na nesumnjiv način odrekao prava svojine na proizvodu (napuštanje stvari), te isti prelazi u svojinu La Fantane, u skladu sa Zakonom o osnovama svojinskopravnih odnosa ("Sl. list SFRJ", br. 6/80 i 36/90, "Sl. list SRJ", br. 29/96 i "Sl. glasnik RS", br. 115/2005 - dr. zakon).