Powered by Smartsupp

Najčešće postavljena pitanja

 

Ako imate problema sa prijavom, prvo proverite svoje korisničko ime i lozinku. Ako problem i dalje postoji, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?" ili kontaktirajte našu korisničku podršku na besplatni broj telefona: 011 3052 600.

Ako zaboravite lozinku za Vaš nalog prilikom ponovnog prijavljivanja na Vaš nalog imate opciju ispod polja gde se upisuje email adresa koja se zove "Zaboravili ste lozinku?". U navedeno polje unesite svoju email adresu za isporuku nove lozinke i pratite uputstva.

Online pretplata je novi način plaćanja La Fantane sa fizičkim licima. Umesto dosadašnjeg tradicionalnog načina sklapanja ugovora sada imate mogućnost online pretplate, gde se automatski svakog meseca sa Vaše platne kartice skida iznos za određenu pretplatu.

  1. Kada izaberete željeni paket/proizvod, kliknete na dugme dodaj u korpu.
  2. Zatim, kliknite na ikonicu korpa u gornjem desnom uglu. Popunite tražene podatke: ime i prezime, adresa isporuke i fakturisanja
  3. Nakon toga otvara se novi prozor gde je predugovorno obaveštavanje koje je OBAVEZNO detaljno pročitati.
  4. Klikom na dugme ,, Nastavi na plaćanje,, popunite sva polja kako biste završili sve neophodne korake za pretplatu. Molimo Vas da ostavite podatke za zaključenje online ugovora. Uslovi su: adresa iz lične karte mora se poklapati sa adresom instalacije i platna kartica mora biti verifikovana tokom kupovine.
  5. Proveru navednih podataka vrši služba Customer Support (email: office@lafantana.rs; Besplatni fiksni telefon: +381 0800 444 999) koja će Vas putem email-a ili putem Vašeg ostavljenog broja telefona u podacima pozvati i obavestiti o statusu provere (da li se podaci podudaraju).
  6. Nakon izvršenog plaćanja, na Vaš email stiže obaveštenje da je La Fantana d.o.o, privredno društvo, sa Vašeg tekućeg računa izvršilo naplatu.
  7. Ukoliko se svi ostavljeni podaci tačni i potvrđeni od strane La Fantane d.o.o na Vaš ostavljeni email stići će online ugovor. Na ovaj način ste završili proces online pretplate.

Slanjem Vašeg zahteva na email: korisnickiservis@lafantana.rs. Podsećamo da je Ugovorna obaveza potpisana na 1 godinu.

Status svoje pretplate možete pratiti prijavom na svoj nalog odlaskom na sekciju "Pretplate". Tamo ćete pronaći sve relevantne informacije o statusu, istoriji plaćanja i datumima obnove.

Da biste naručili La Fantana aparat za prečišćavanje vode ili aparate sa bocama za kuću upotrebu, pratite sledeće korake:

  1. Posetite našu online prodavnicu na www.lafantana.rs
  2. Pregledajte kompletnu ponudu i odaberite paket pretplate koji odgovara Vašim potrebama
  3. Dodajte odabrani paket u korpu
  4. Popunite potrebne podatke za besplatnu dostavu
  5. Potvrdite narudžbinu i izvršite uplatu
  6. Za usaglašavanje o vremenu i danu besplatne isporuke, putem telefona kontaktiraće Vas služba Customer Support-a (email: office@lafantana.rs; Besplatni fiksni telefon: +381 0800 444 999) kako bi naši kvalifikovani tehničari instalirali opremu na adresi koju navedete.

Boce kupujete samo prilikom prvog naručivanja, kako bi imali povratnu ambalažu za sistem dopune puno za prazno.

Ukoliko ste naručivali: Start paket od 6 ili 8 boca ili Dopunu od 6 ili 8 boca sa našeg novog sajta www.lafantana.rs i tom prilikom napravili pri nalog za narudžbinu. Sistem je automatski zapamtio Vaše podatke i e-meil adresu što Vam omogućava da imate opciju da ne kupujete boce s obzirom da već imate ambalažu.

Kada preskočite mesec i ne poručite vodu za aparate sa balonima sa Vaše kartice se automatski skida mesečna pretplata. Voda se nalazi na stanju Vašeg naloga koji možete proveriti ulaskom na nalog. Vodu koju niste poručili a platili ste možete kasnije povlačiti sa Vašeg stanja.

Ukoliko Vam je dostavljena oštećena boca, ista će Vam biti zamenjena. Reklamaciju možete izvršiti putem email-a: reklamacije@lafantana.rs Ukoliko je oštećenje nastalo Vašim delovanjem, potrebno je prilikom sledećeg naručivanja da kupite bocu kako bi mogli da nastavite dalje poručivanje puno za prazno.

Za sva dodatna pitanja, obratite se našem agentu putem chat-a na sajtu, koji se automatski pojavljuje prilikom Vaše posete sajtu u vidu prozora koji se pojavljuje u donjem uglu sa desne strane ekrana.