Dan kvaliteta usluge

Dan kvaliteta usluge

 

Blog

XXI vek je sa sobom doneo toliko napretka u gotovo svakoj oblasti. Ali sve više nam se čini da je u onim davnim vremenima ostao uspavan kvalitet i prave vrednosti. Kao da je potreba za kvantitetom uzela primat i gotovo dobila bitku.

Šta je današnjim kupcima važno, zbog čega se baš odlučuju za određeni proizvod, uslugu? Kako odgovoriti na njihove zahteve, potrebe u vremenu u kom nam se gotovo svakodnevno postavljaju novi izazovi? Sve to sagledano iz ugla naučne, istraživačke i menadžerske perspektive. Upotpunjeno sa rezultatima istraživanja u kojima se čuje glas potrošača, klijenata.

Koliko je briga o kupcima važna i da zapravo treba da predstavlja cilj svake kompanije kao i svakog njenog zaposlenog imali smo prilike da čujemo od sjajnih predavača među kojima su bili:

Mladen Đurić sa katedre za menadžment kvaliteta i standardizacije – Fakultet Organizacionih nauka na temu Demistifikovanje menadžmenta kvaliteta usluga.

Sanja Gomuzak iz susedne Hrvatske koja je pokrenula Herakleinu Customer Service Akademiju i organizator je Herakleinog eventa Mystery shopping dan – koji je posvećen kvalitetu usluga.

Danica Kožica – Erste banka iz Hrvatske nas je u svom izlaganju sprovela kroz očekivanja klijenata koja se svakodnevno menjaju i povećavaju. Katarina Petrović – UniCredit Bank možemo slobodno reči da je jedan od pionira uspostavljanja i praćenja iskustva klijenata i kvaliteta usluga.

Sanja Jakovljević ispred Generali osiguranja Srbije – osnivač nove kulture, gde je glas klijenata sredstvo rasta i razvoja kompanije. Predrag Obradović – Sberbank Srbija nam je dočarao svoj “Matrix“ koncept koji je baziran na sve većem brojem kanala kojim klijenti komuniciraju sa kompanijam.

Tokom jednog dana učesnici i predavači bili su okupljeni oko iste ideje, sa željom da pobedi kvalitet, razmenili su svoja mišljenja i znanja uz mirise sveže pržene espresso kafe i osveženje sa planinskih izvora. Da je kvalitet nešto po čemu smo prepoznatljivi imali smo prilike da pokažemo još jednom. Ali tu se naša bitka ne zaustavlja, naprotiv ona se nastavlja sa svakim zrnom kafe koju pažljivo biramo samo za Vas.